سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاهش وزن در منزل با ورزش پیلاتس

 

در سال 2017، محققان با گروه کوچکی از زنان دارای اضافه وزن و چاق کار کردند. پس از 8 هفته تمرین پیلاتس در خانه بر روی این گروه آزمایشی، شرکت کنندگان وزن اضافی از دست دادند، BMI خود را پایین آوردند ، پهلوها و شکم خود را خم کردند و خود را تنظیم کردند.  

محققان همچنین دریافتند که پیلاتس راهی موثر برای کنترل کمر درد و توان بخشی در برابر آسیب ها است. انجام پیلاتس حتی یک بار در هفته باعث افزایش قدرت، انعطاف پذیری و تعادل عضلات و همچنین بهبود خلق و خو می شود. پیلاتس تا حد زیادی از برخورد زیاد، خروجی زیاد و بارگذاری شدید عضلات و اسکلت جلوگیری می کند.    


فواید پیلاتس بر سلامتی بدن

متخصصان می گویند که تمرین منظم پیلاتس به بهبود وضعیت بدنی، ماهیچه ها، تعادل و تحرک مفاصل و نیز کاهش استرس     و تنش کمک می کند. برای ورزش کاران زبده می توانند با توسعه قدرت و انعطاف پذیری بدن، آموزش خود را تکمیل کنند و به کاهش خطر آسیب کمک کنند با این حال، باید تحقیقات بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

تمرینات پیلاتس، به زیبایی و آهستگی به شما آموزش داده می شود، تا زمانیکه بدن شما بی عیب شود. با آموزش اینکه ستون فقرات خود را در هم ترازی صحیح نگه دارید، به عضلات مرکزی بدن خود کمک خواهید کرد که موثرتر کار کنند .

آیا پیلاتس می تواند به کاهش درد کمر کمک کند؟

شواهدی مبنی بر این وجود دارد که درد کمر برای افراد مبتلا به کمردردرا تسکین می دهد. استفاده از دستگاهی مانندReformer ، فرد را قادر می سازد تا با حمایت از دستگاه ورزش انجام دهد. لطفا توجه داشته باشید که مربیان پیلاتس از لحاظ پزشکی عالم نیستند و نمی توانند تجویز، درمان کنند.

نقش پیلاتس در در مورد کاهش وزنچگونه است؟

پیلاتس یک فعالیت ماهیچه ای است که می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند.کلاس ها در شدت با هم متفاوت هستند: آن ها می توانند ملایم، یا پویا باشند و یک ورزش سخت ارائه دهند. اگر می خواهید وزن کم کنید، توصیه می شود پیلاتس را با رژیم غذایی سالم و برخی فعالیت های هوازی نظیر شنا، پیاده رویو دوچرخه سواریهمراه کنید.